Valmistumine 2020. aasta alguseks Facebookis

Et paremini valmis olla 2020. aasta alguseks, kutsus Facebook mõned nädalad tagasi Londonis kokku reisivaldkonna digiturunduse tipud, arutlemaks olulisemate uuenduste üle ning jagamaks nippe ja nõuandeid, kuidas Facebooki võimalustest maksimumi võtta. Olgugi et üritus oli reisivaldkonna keskne, käsitleti ka mitmeid laiemaid teemasid. Järgnevalt olulisemad infokillud teile lugemiseks.

Fookuses reklaamide läbipaistvus

Facebook on viimasel ajal kasutusele võtnud mitmeid uusi meetmeid, et suurendada reklaamide läbipaistvust ja vähendada seeläbi valeinformatsiooni levikut. Seda eelkõige valimiste kontekstis, mille puhul on karmistatud kontrollimehanisme selle üle, kes on tegelikkuses reklaamide taga. Näiteks nõutakse juba mõnda aega valimisreklaamide seadistajatelt isikutuvastamist ja reklaamidele on lisatud “paid for by” disclaimer, mis näitab, kes ja milliste summadega tegelikult reklaamide taga on.

Oluline fookus on ka kaubandusel, et vähendada eksitavaid reklaame. Näiteks küsitakse pärast kauba ostmist kasutajatelt üha rohkem Facebooki vahendusel tagasisidet, kas kaup vastas reklaamitule.

Kõneta õiget inimest, õige sõnumiga, õiges kohas ja õigel ajal

Võib kõlada küll väga elementaarsena, kuid sellest põhitõest ei saa kuidagi mööda vaadata. Oluline on tabada inimest õiges ostuteekonna punktis, relevantse sõnumiga ning just temale kõige õigemas kanalis ja seadmes. Facebook on selleks välja töötanud mitmeid häid tööriistu, alustades näiteks always-on dünaamilistest reklaamidest olemasolevate või täiesti uute klientideni jõudmiseks. Meil on selles valdkonnas ette näidata lausa kaks Facebooki ametlikku edulugu (esimese kohta saab lugeda täpsemalt siit, teise kohta siit).

Jätkates selliste automatiseeritud lahendustega nagu placement customization või dynamic language optimization, mis võimaldavad optimaalsel viisil jõuda inimeseni just tema jaoks kõige õigemas kanalis, seadmes ja keeles. Vähemalt sama oluline (kui et mitte kõige olulisem), on ka reklaamikanali ja seadme eripära arvestav loovlahendus, mis kõik eelneva omavahel tervikuks kokku seob.

Keskendumine lisandväärtusele ja testimisele

Incrementality on sõna, mis kerkib äri kontekstis aina enam esile ja mis mõõdab äristrateegia tegelikku väärtust. See tähendab tulu, mis tekib tänu strateegia rakendamisele ja mis vastasel juhul oleks olemata. Suurimaks väljakutseks on, kuidas seda lisandväärtust mõõta? Facebookis on selleks mitmeid testimisvõimalusi, mida saab rakendada kas ühe või mitme kampaania üleselt, olenevalt eesmärgist ja küsimusest, millele soovitakse vastust saada. Testimisele oskuslikult ja teadlikult lähenedes on võimalik kampaaniaid edukamalt optimeerida ja paremini planeerida, mistõttu peaks see olema oluline osa digiturunduse igapäevatööst.

 

Facebookil on inimeste käitumise kohta olemas rohkem kvaliteetseid signaale kui kunagi varem. Kasutades ära Facebooki uusimaid lahendusi ning kombineerides neid strateegiliste seadistuste ja analüüsidel tugineva optimeerimisega, on tulemuseks tugev sünergia, mille tulemusena äritulemusi kasvatada.

Kui tunned huvi, kuidas saaks Facebooki võimalusi ka Sinu äri jaoks ära kasutada, võta meiega ühendust info@mbd.ee.

Mediabrands Digital tiim koos Facebook esindajaga