Google EMEA Travel Summit 2019

EMEA Travel Summit on Google’i iga-aastane üritus, mida korraldatakse spetsiaalselt reisivaldkonnaga tegelevatele äridele, mis tegutsevad Euroopas, Lähis-Idas ja Aafrikas. Kahe päeva jooksul jagati mõtteid reisivaldkonna trendide kohta ja nippe, kuidas selle valdkonnas olla digiturunduses edukas.

 

 

Masinõpe ja automatiseerimine on A ja O

Täielikult manuaalselt optimeerides võid võita lahingu, kuid kaotada sõja. Masinõpe suudab ette näha paremini pikka perspektiivi tänu pidevale andmeanalüüsile, mis toimub oluliselt sagedamini kui ükski inimene suudaks käsitsi teha. Masinõppe usaldamine toob kampaaniatele kuni 20% paremad tulemused. Inimlik lisamõõde ei ole siiski halb: kui lasta masinõppel oma tööd teha, aga mõnevõrra ka ise kampaaniaid optimeerida, on tulemusi võimalik veel 15% kasvatada. Edu järgmine nurgakivi on see, kui keskendutakse üksikute detailide asemel strateegiate loomisele, testimisele ja seejärel elluviimisele.

 

Attribution

Ajal, mil inimene võib alustada oma internetkülastust mobiilist, vahepeal surfata tahvelarvutis ja lõpuks jõuda lauaarvuti taha, on attribution muutunud oluliseks mõisteks. Kuidas panna küpsistele ja viimasele klikile põhinevas keskkonnas kokku pusle külastaja teekonnast lõppsihtkohta läbi erinevate seadmete? Google’l on selle jaoks olemas juba häid lahendusi, kuid süsteeme siiski järjest täiendatakse, et sõlmida erinev informatsioon omavahel kokku ja saada veelgi täpsem tulemus.

 

Youtube on võti eduka kampaania jaoks

Ürituse paljudest teemadest jäi korduvalt kõlama, et Youtube on kanal, kuhu reklaame suunata, kui tegemist on reisivaldkonna toote või teenuse kampaaniaga. Andmeanalüüsi puhul andis Googe’i meeskond soovituse jälgda Youtube’i statistikat pigem Google Adsist kui Google Analyticsist, kuna sel viisil on võimalik saada rohkem andmeid kampaania edukuse kohta. Küll aga on Youtube’i puhul eriti oluline jälgida, et loovmaterjalid oleksid kanalile sobilikud, vastasel juhul võib kampaania tulemuslikkus selle all oluliselt kannatada. Üks paljudest märksõnadest hea loovmaterjali loomiseks on mobiilikeskne lähenemine, sest tegemist on seadmega, mis vallutab maailma, võttes erinevatelt arvutitelt ja telerilt üha rohkem mahtu endale. Google nimetab mobiili turunduse kasvuplatvormiks.

 

Uuendused

Reisiettevõtetele pakub Google mõne aja pärast uut põnevat lahendust: Route Coverage Tool’i. See aitab reisiettevõttel marsruudipõhiselt analüüsida turgu ja jõuda järleldustele, kuidas on mõistlikum oma ettevõttele reklaamkampaaniaid teha. Seega, taaskord on tegemist tööriistaga, mis aitab sügavamalt analüüsida oma turundusstrateegiat ja teha asjakohaseid muudatusi oma tegevuskavas.

 

Ainuüksi uued lahendused ja nipid ei too äriedu ning kasumit. Oluline on see, kuidas ja mida uute teadmistega ette võetakse. Kui soovid teha edukaid ja tulemuslikke turunduskampaaniaid ning vajaksid abi näiteks Google’i reklaamide seadistamise, mobiilile kohandatud kujunduste või asjaliku digistrateegia koostamisel, siis kirjuta meile info@mbd.ee.