Mediabrands Digitali tugevus on meeskond

Meie jaoks on viimased aasta aega väga tegus periood olnud. Selle aja sisse mahub kaks ametlikku Facebooki edulugu, Aasta Digitegu 2018 auhind ja tütarettevõtte avamine Iirimaal.

Saavutustest rääkides pidas MBD tegevjuht Erki Heinsaar olulisimaks ettevõtte kasvu ja klientide usalduse võitmist. Nimelt on viimase seitsme aastaga MBD töötajate arv suurenenud viielt inimeselt 50 inimeseni ning käive kasvanud 20 korda, olles 2018. aastal enam kui seitse miljonit ja 2019 ligi 10 miljonit eurot. „Juhi vaates on suurim saavutus nii püsiva ja pädeva tiimi loomine, meil on kindlasti lähiregiooni tugevaim digimeeskond,“ lisas Heinsaar.

Kaks järjestikust tunnustust Facebookilt

Möödunud aastal aitasime kasvatada airBalticu online-müüki, kasutades selleks ühena esimestest uusi lahendusi Flight Ads ja Facebook Attribution. Selle tulemusel langes ühe pileti müügiga seotud reklaamikulu 4 korda ja müük kasvas 5,4 korda. Kampaania oli nii edukas, et selle tõstis esile Facebook ise ja lisaks võitsime selle eest Aasta Digitegu 2018 konkursil Facebooki reklaami kategooria auhinna.

Sel aastal sündis MBD ja airBalticu koostöö tulemusel teine ametlik Facebooki edulugu. Ühe ostu sooritamiseks vajalikku investeeringut vähendati 9 korda ja see tõi kaasa 8,4 korda suurema müügi. Maailmas on vähe lennufirmasid, kellel selline asi õnnestunud on.

Eesti turg jäi väikeseks

Augustis avasime Dublinis tütarettevõtte, mis asub vaid mõnesaja meetri kaugusel Facebookist ja Google’ist, kellega tehakse tootearenduse osas tihedalt koostööd. Tütarettevõtet asus juhtima Magda Wynne, kes varem töötas Facebookis klienditeeninduse juhina.

Automatiseeritud lahenduste võidukäik

Heinsaare sõnul läheb internetiturundus aina tehnilisemaks ja täpsemaks. „Ühest küljest muutub kõik palju automatiseeritumaks ja tehisintellekt hakkab otsima viise, kuidas õigete inimesteni jõuda, mis samas eeldab agentuuris väga tugeva tehnilise kompetentsi olemasolu, et seda tegevust kontrollida. Loovlahenduste ja interneti jaoks õigete reklaamiformaatide olulisus kasvab samuti,“ selgitas ta, ning lisas, et oluline on tabada õigeid inimesi, õigel ajal, õiges kohas ja õige sõnumiga.

Refereeritud artikli täisteksti loe Bestmarketingist.