2019. aasta 10 kõige jälgitavamat ettevõtte profiili LinkedInis

LinkedIn avaldas 2019 .a. augusti lõpus nimekirja enim jälgitavatest ettevõtetest.

Ettevõtete nimekiri on mitmekesine, sisuloome käekiri erinev, aga mis on nende edu valem?

Lühidalt öeldes tagavad edu järgmised tegurid.

  • Tähelepanu haaravad, lühikesed ja originaalsed video sisupostitused.
  • Kuigi LinkedIn on oma olemuselt B2B platvorm, on selle kanali kasutajad siiski lihast ja luust inimesed, kellele lähevad korda sotsiaalselt vastutustundlikud algatused.
  • Inimesed tahavad teha äri ja olla kursis sellise ettevõtte tegemistega, kes jagab uhkusega oma väärtusi ning mitmekülgset organisatsioonikultuuri.
  • Töötajate edulugude väljatoomine ning tunnustamine on tõhusa värbamisstrateegia osa, sest jälgijad samastuvad pigem talendi kui ettevõttega.
  • Innovatiivsete ideede ning lahenduste jagamine oma jälgijaskonnaga, sest lisaks ettevõtte inimlikule küljele tahetakse olla kursis ka selle värskete arengusuundadega.

Tõsi, need ettevõtted, kes on välja toodud LinkedIni nimekirjas, on suured ja maailmakuulsad. Käega löömise tunne võib just väikestel ettevõtetel tekkida. Samas tasub meeles pidada, et teadlik töö viib sihile ning LinkedIn on võimas B2B platvorm. LinkedIn strateegiale ning tegevustele pühendatud aeg tasub end hiljem kuhjaga ära.

Kui Sinu eesmärk on leida äripartnereid, uusi töötajaid või Sinu ettevõtte põhitegevus on suunatud spetsiaalse toote müügile, võta meiega ühendust mbd@mbd.ee ning aitame Sul kaardistada LinkedIn tegevused.