Mediabrands Digitali ja airBalticu koostöös sündis teine ametlik Facebooki edulugu

Ilmunud on uus ametlik Facebooki edulugu, järjekorras teine, koostöös airBalticu ja Mediabrands Digitaliga.

Mediabrands Digitali juht Erki Heinsaar:

“airBaltic on üks innovaatilisemaid lennufirmasid maailmas ja nende huvi on alati uuenduslike võimaluste kasutamisega esirinnas olla. See sobib väga hästi kokku Mediabrands Digitali põhimõttega olla strateegilised partnerid suurte tehnoloogiaplatvormidega ja nende uued arendused esimesena kasutusele võtta.

Esimene Facebooki edulugu sündis dünaamiliste reklaamide kombineerimisest Facebook Attribution tooliga. See lähenemine võimaldas meil saada infot seadmeüleste ostuteekondade kohta ja töötada välja mobile first reklaamistrateegia. Nüüd laiendasime dünaamiliste reklaamide strateegiat ka nendele inimestele, kes pole varem airBalticu lehel käinud, on huvitatud reisimisest ja otsivad parajasti mingi kindla sihtkoha taustainfot. Niisugune kombinatsioon tehnoloogiast ja andmetest vähendas ühe ostu sooritamiseks vajalikku investeeringut 90% ja tõstis müüki 8.4 korda.”