Google Product Kickoff, kevad 2019

Kevadisel Google’i Product Kickoff sündmusel olid fookuses tooteuuendused, beetad ja automatiseerimise võimalused, näiteks smart bidding ja smart creatives.

Google Ads täieneb pidevalt ja just seepärast oli päevast väga suur osa tooteuuendustel ja beetadel. Google’i spetsialistid Dublinist ja Vilniusest andsid põhjaliku ülevaate uutest võimalustest.

Hea meel oli tõdeda, et mitmed uued võimalused on MBD klientide kontodel juba mõnda aega avatud olnud ja oleme saanud neid juba töösse rakendada. Lisaks arvukatele uuendustele tõid Google’i spetsialistid välja huvitavad case study’d. Põnevust pakkus automatiseerimise workshop. Automatiseerimine aitab igapäevatöö rutiinsete ülesanne täitmisel olla kiirem ja nutikam. Tulemuseks on paremad kampaaniatulemused ning jääb rohkem aega strateegiale keskendumiseks.

Tooteuuenduse uudised lõid otsinguspetsialistidel silmad särama. Näiteks on tulemas otsingukampaaniatesse click share, et paremini mõista võimalikku potentsiaali klikkide püüdmiseks nii kampaania, reklaamigrupi kui märksõna tasandil. Täiendatud on ka Optimization Score lehte, mis annab nüüd veelgi paremini aimu, kui hästi on konto optimeeritud.

Display kampaaniate poole pealt on täiendust saanud responsive reklaamid – lisatud on värvikontrollid, võimalik on kasutada ka videot ja näha Google’i hinnangut reklaami tugevusele. Mitmeid uuendusi on tulemas ka YouTube’is, nt on tagasi tulemas non-skippable videoreklaamid.

Kõiki uuendusi kahjuks detailsemalt avada ei saa, kuna suurem osa uuendusi on veel konfidentsiaalsed. Aga kui soovite teada, milliseid uuendusi teie kontodel juba kasutatakse, võtke ühendust oma projektijuhiga.

Suur aitäh Google’i Balti tiimile kutse eest!