Mediabrands Digital on Adform Premium Partner

Alates novembrist 2018 on Mediabrands Digital turunduse platvormi Adform ainuke Premium Partner Eestis.

Spetsialistid meie programmatic-, performance– ja planeerimis-tiimidest läbisid edukalt sertifitseerimiseks vajalikud eksamid, mille eelduseks on põhjalikud teadmised platvormi programmatic-reklaamivõimalustest, DMP-st (data management platform) ja reklaamiserveri funktsioonidest.

Tänu paariaastasele kogemusele oskame omandatud teooriat edukalt rakendada, viia ellu tulemuslikke kampaaniaid, luua segmentide struktuure ning track’ida kampaaniaid erinevates kanalites.

Mis on Adform ja mida sellega teha saab?

Adform on üks tuntumaid reklaamiplatvorme, millel on mitmeid olulisi funktsioone nii:

  • meediaostjale;
  • meediaomanikule, kui ka;
  • disainerile.

Agentuurina rakendame platvormi selleks, et luua klientidele väärtust tulemuslike kampaaniate ja mõõdetud turunduse näol.

Programmatic-meetodil kampaaniate teostamine on üks põhilisi viise, kuidas Adformi kasutada. Tegemist on reklaampindade ostuga, kasutades ära masinate tarkust ja algoritme. Kampaaniates on kombineeritud oksjonipõhine reklaamiost kvaliteetsetel rahvusvahelistel saitidel ning suurimate kohalike meediakanalitega privaatselt kokkulepitud reklaampindadel. Keskne roll on ka DMP-l ehk andmehaldusplatvormil, mis võimaldab luua huvipõhiseid segmente. Lisaks kasutame ka koostööpartnerite poolt loodud segmente. Kuna kaetud on väga suur osa internetikeskkondadest, oleme õiges portaalis reklaamimise asemel asetanud rõhu õige inimese tabamisele, olenemata, millist seadet ta parasjagu kasutab või milliselt veebilehelt uudiseid loeb.

Teine oluline funktsioon on kampaaniate track’imine. Tegemist on protsessiga, mille abil ilmub kampaania statistika erinevatest meediakanalitest Adformi platvormi. Seda mitte tehes peab kampaaniahaldur statistika kokku koguma mitmelt kontaktisikult ja erinevast reklaamiserverist, mis on nii aja- kui ka töömahukas, eriti, kui on vajadus sagedase aruandluse järele. Track’imine loob ülevaate mahtude täituvuse jälgimiseks ning kampaania optimeerimiseks kõrgema konversioonimäära, parema nähtavuse või klikitavuse suunal.

Disineritele pakub platvorm lisaväärtust Adform Studio keskkonna näol. Studios on lihtsustatud HTML5 bännerite loomise protsess, lisaks leidub mitmete erilahenduste “šabloone”, mida saab vajadustele sobivaks kohandada.

Adformi puhul on tegemist multifunktsionaalse tööriistaga, mille tõeline väärtus ilmneb oskusliku käsitlemise ja tehnoloogilise võimekuse kombinatsioonina. Platvormil on professionaalne ja kiire klienditugi, tänu millele saavad ka keerukamad probleemid kiire lahenduse.

Platvormi kasutusvõimaluste kohta lisainfo saamiseks palun pöördu oma projektijuhi poole.