Digitegu 2018 võitjad on selgunud

Best Interneti konverentsil tunnustati aasta parimaid digitegusid. Kuidas meil läks?

Mediabrands Digitiali 6-st finaali jõudnud tööst said tunnustuse 2.

Facebooki reklaami kategoorias airBaltic online-müügi kasvatamine läbi Facebooki uudseimate lahenduste.

Kampaania eesmärk oli mõista, kuidas kliendid erinevate seadmete vahel liiguvad ja sellest infost lähtuvalt neile kõige asjakohasemaid pakkumisi edastada ning läbi selle tõsta nii piletimüüki kui ka efektiivsust. Selleks kasutasime Facebooki uudseimaid lahendusi: Dynamic Ads for Travel ja Facebook Attribution´t. Kampaania tulemusel suurenes lennupiletite müük 5,4 korda.

Tulemus oli nii edukas, et Facebook tõstis meie positiivse koostöö ka ise esile. Ikkagi esimene Facebooki poolt avaldatud edulugu Baltikumis!

Integreeritud kampaaniate kategoorias tõime võidu koju koos ADM Interactive´ga. Kampaania eesmärk oli suurendada airBalticu lojaalsusprogrammiga liitujate arvu. Tihtipeale on tavatarbijate jaoks lennufirmade miilide (punktide) kogumise programmid keerulised ja äratuntava kasuni jõudmine raske või isegi võimatu. Lojaalsed kliendid on aga lennufirmadele kasumlikud – nad ostavad keskmiselt rohkem, mistõttu on ka turunduskulu sellele kliendigrupile madalam. Niisiis kõik kokku viis Green Tail Club´i kampaanialehe valmimiseni. Töö loovlahendus tõi lojaalsusprogrammi sisse mängulisuse, st protsess jaotati väiksemateks etappideks, et klient saaks tunda kogumisest reaalset kasu. Kampaania eesmärk ületati 76%.

Digitegu 2018 oli meile edukas! Täname koostööpartnereid, kliente ja klientide kliente.