Planeeri jõulukampaaniad juba täna

Facebook koostöös Ipsos Marketingiga viisid 2017.a. läbi online uuringu 12 turul EMEA (Euroopa, Lähis-Ida ja Aafrika) regioonis. Nendest andmetest selgub tõsiasi, et selle piirkonna inimesed hakkavad jõuludeks valmistuma oktoobris. Jah, koguni 58% vastanutest alustab kingituste varumisega just siis, kui Eestimaal on kõige kuldsem aeg ning puudel lehed just kollakas-punaseks muutunud.

Siit ka üleskutse – võta juba praegu aasta intensiivseimast müügiperioodist viimast, planeeri ja valmista hoolikalt ette, sest sel aastal algavad jõulud varakult!

Edu valem:

  • vaata üle enda turundusstrateegia, korrigeeri sõnumeid, võimalusel planeeri müügikampaaniad tavalisemast varasemasse perioodi, astu läbi oma maja logistikute ning ostuspetsialistide juurest ja uuri, kas laos on kõiki tooteid varuga;
  • kontakteeru enda digimeedia projektijuhiga, kooskõlasta plaanid ja eelarved;
  • samuti peetagu läbirääkimised loovagentuuriga – kõik ikka selleks, et olla valmis maagiliseks aastalõpu spurdiks.

“See ei ole veel kõik,” kõlab kurikuulus reklaamlause. Digimeedia liikluse osas annab uuring samuti hea sisendi – nimelt on mobiiliga tehtavate konversioonide arv tõusnud aastaga 19%. Strateegia vaates pidage see mõte kenasti meeles ning olge julged katsetama, suunates jõulukampaaniate veebiliiklust tavapärasest enam mobiilsesse seadmesse.

Slaidide allikas: For EMEA data, Facebook IQ Source: „Facebook 2017 Holiday Study“ by Ipsos Marketing (Facebook-commissioned online study of 18132 people across 12 markets: CZ, DK, FR, DE, IT, NL, PL, ES, SE, TR, UK, RU), Jan 2018