Mediabrands Digitali ja airBalticu koostöös sündis esimene ametlik Facebooki edulugu Baltikumis

Sel nädalal avaldas Facebook Baltikumi esimese eduloo, mis kajastab airBalticu tulemuste kasvatamist läbi uuenduslike reklaamivõimaluste.

Mediabrands Digitali juht Erki Heinsaar kommenteerib:

“See on nii meile kui airBalticule väga suur tunnustus. Oleme samas kategoorias selle sektori suurimate tegijatega nagu KLM, Air France ja Momondo. Kogu Euroopa, Aafrika ja Kesk-Aasia peale on hetkel vaid 17 turisimisektoris avaldatud edulugu.

Selle loo taga on tegelikult pea kahe aasta pikkune suur töö nii kliendi kui meie spetsialistide poolt – olime ühed esimesed Euroopas, kes võtsid kasutusele dynamic ads for travel lahenduse ja kasutame Facebook Attribution analüütika tööriista, et paremini mõista klienditeekonda ja erinevate reklaamiformaatide rolli selles.

Ma arvan, et see on suur kompliment ka kogu Eesti digimaastikule, et me Facebooki partnerina saime nende beetaversioonis olevaid lahendusi kasutada ja seeläbi selle edulooni jõuda.”