Digitegu 2018, Mediabrands Digitali finalistid

Digitegu 2018 finalistide hulgast leiab sel korral 6 finaaltööd 4 kategoorias Mediabrands Digitali ja partnerite sulest. Suur ja siiras tänu meie ägedatele klientidele kellega koos luua digitaalseid edulugusid, mis reaalselt soovitud tulemusi toovad.

Siin nad on – Digitegu 2018 Mediabrands Digitali finalistid kategooriate lõikes:

Facebooki reklaam
airBalticu online müügi kasvatamine läbi Facebooki uusimate lahenduste (MBD, airBaltic)

Google reklaam
Tele2 Google Ads otsingureklaamid ja dünaamiline taassihtimine (MBD, Tele2 Eesti)
Eiffel teksti- ja tõlkebüroo Google Ads otsingureklaam (MBD, Eiffel)

Integreeritud digikampaaniad
Green Tail Club (ADM Interactive & MBD, airBaltic)
Work in Estonia “Career Hunt” (Age McCann, Divison, Inspired, MBD, Work in Estonia)

Kampaanialeht
Green Tail Club (ADM Interactive & MBD, airBaltic)

Seitsmendat aastat toimuv Digitegu konkurss tunnustab eelkõige digitaalturunduse tulemuslikkust, sest digiturunduses on kõik mõõdetav. Selle konkursi eesmärk on kaardistada kogu Eesti digiturunduse maastik – panna paika keskmine tase ja tunnustada parimaid.

Digitegu 2018 konkursile esitati 60 tööd, neist finaali jõudsid 24. Võitjad selguvad 01.11.2018 Best Internetil.

Allikas: bestmarketing.ee