Google Product Kickoff

MBD performance tiimil oli sel nädalal ainulaadne võimalus külastada Arhitektuurikatlas toimunud Google Product Kickoff sündmust.

Seal tutvustati kõikvõimalikke tooteuuendusi, beetasid ja lahendusikokku oli neid lausa 80. Lisaks selgitati Google’i üleüldist nägemust digireklaami tulevikust ja toodi välja ka huvitavamad case study’d.

Kaetud teemadeks olid: otsingureklaam, bännerreklaam, YouTube, Google Analytics ja liiklusrakendus Waze. On oluline teada ja mõista, et järjest enam tuuakse meie kasutusse masinõppele ja tehisintellektile panustavaid tehnoloogiaid, et kampaaniate tulemusi veelgi tõsta.

Täpsemat infot me kahjuks avalikustada ei saa, kuna sõlmitud on saladuseshoidmise leping Google’ga. Küll aga viiakse kõike uut ja huvitavat teie kontodel juba teoks – detailide osas võtke ühendust oma projektijuhiga.