Programmatic RTB

Maailm on muutumises, eriti digimaailm. Üha enam mängivad veebikampaaniate edu puhul rolli erinevad andmed, mida reklaamide sihtimisel kasutatakse ja üha vähem on kampaaniad, mida näidatakse kõikidele.

See on ka loogiline – kõik ei pea nägema samu reklaame, see on kohutav raha ja inimeste tähelepanu raiskamine.

Seega RTB ja programmatic buying aitavad meil internetireklaame efektiivsemalt planeerida ja kampaaniaid teostada. RTB ehk real time bidding tähendab ostumudelit, mille puhul reklaami hind selgub nõudluse ja pakkumise suhtes – mida rohkem soovijaid reklaaminäitamisele, seda kallimaks läheb hind ja vastupidi. Sellise ostumudeli alusel toimub reklaamide ostmine näiteks Facebook’is ja Google’is.

Programmatic buying tähendab, et lisaks RTB ostumudelile kasutatakse reklaamiostul ka erinevat infot sihtrühma kohta. Näiteks, kui me jälgime erinevate kontaktide interneti kasutamisharjumusi ja huvisid, võimaldab see reklaame täpsemini suunata ja õiglasemalt hinnastada. Tahad täpsemalt teada? Siin on üks ülevaatlik selgitus Google’ilt: https://www.thinkwithgoogle.com/research-studies/the-programmatic-revolution.html

ikoonid-04

Miks on programmatic buying kasulik?

1

Sihtimismeetodid on ülitäpsed

Me ei pea enam piirduma kontekstuaalse sihtimisega (mis tüüpi lehel inimene viibib) ega ka huvidepõhise sihtimisega (millistel lehtedel ta on tihti viibinud). Saame sihtimist kombineerida külastaja veebiajalooga (milliseid tooteid ta on ostnud, milliseid tahtnud osta jne). Meie praeguse kogemuse põhjal muutub nii reklaami ostmine keskmiselt 2-3 korda efektiivsemaks.

2

Kampaaniad on reaalajas optimeeritavad

Need ajad, kus meediaplaan kampaania alguses ja lõpus sajaprotsendiliselt kattus, on möödas. Vähemalt online meedias. Ei ole võimalik ennustada, kuidas erinevad sõnumid erinevates kanalites erinevatele inimestele mõjuvad. Seda tuleb testida ja mõõta ning seejärel kanalite, formaatide ja sihtimisviiside valikut optimeerida.

3

Globaalne kättesaadavus

Me võime kampaaniaid teha ükskõik millises riigis ükskõik kui suurele sihtrühmale. Me oleme teinud kampaaniaid üle maailma igasse riiki ja oleme teinud kampaania ülemise korruse kolleegidele kutsudes neid nädalavahetuseks valmistuma. Kõik on võimalik ja oluliselt efektiivsem.

Teenused

Link to service

Internetistrateegia

Aitame Su ettevõttel digimeedia abil oma eesmärke saavutada. Loome selleks sobivad strateegiad nii omakanalitele kui ka ostetud meediale.

Link to service

Planeerimine ja teostus

Loome tulemuslikke veebikampaaniaid alates loovlahendusest ja tootmisest kuni meediaplaneerimise, optimeerimise ning analüüsini.

Link to service

Clickit reklaamvõrgustik

Reklaamivõrgustik on suurepärane viis, et jõuda vajaliku sihtrühmani ka väiksematel nišisaitidel või blogides, mis sageli reklaami iseseisvalt ei müü.

Link to service

Programmatic RTB

Viime läbi segmenteeritud kampaaniaid erinevates portaalides ja võrgustikes üle maailma, kasutades parimaid ostumudeleid ja ettevõtete kodulehtede külastajaprofiile.

Link to service

Sotsiaalmeedia

Haldame rohkem kui 35 kliendi sotsiaalmeediakanaleid, loome nende jaoks tekste, visuaale, videoid ja kampaaniaid.

Link to service

Reklaam otsimootorites

Aitame erinevates otsimootorites (Google, Yandex, Bing, Neti) tulemusi saavutada, seda nii orgaanilise kui ka makstud otsingu kategooriates.

Link to service

Analüütika ja tulemused

Kampaania tulemuste mõõtmine, järelanalüüs, kodulehe külastajate analüütika. Kasutame igapäevatöös kaasaegseid tööriistu reklaami efektiivsuse mõõtmisel.

Link to service

Automatiseeritud turundus

Monitoorime kodulehtede külastajaid ja aitame suhtlust automatiseerida.

Kui Sa ei ole päris kindel, millest alustada ja soovid esmalt nõustamist.

Võta ühendust