MEIE TUGEVUS ON MEIE MEESKOND

MBDs töötab 105 väga head digispetsialisti, kes tegelevad süvitsi erinevate klientide ärieesmärkide saavutamisega läbi digimeedia võimaluste.

 

Meie põhirollid on:

Erinevate valdkonnaspetsialistide olemasolu tähendab, et meil tegeleb ühe veebikampaaniaga 4-6 inimest – igaüks oma valdkonna asjatundja. See on oluline, kuna digimeedias ei ole enam rolli multitalentidele, kes kõike üksinda teevad. Sama inimene ei ole korraga hea Google Adsi spetsialist, sotsiaalmeedia sisulooja ning disainer, sekka veel RTB kampaania optimeerija.

Usume tugevustel põhinevat inimeste arendamist ja juhtimist – meie juures saad laiapõhjalise digitausta ja võimaluse spetsialiseeruda just sellele valdkonnale, mis sind kõige enam kõnetab.

MEDIABRANDS DIGITAL AJAJOON

2007

Sündis MBD eellane SEM agentuur Clickit

2012

MBD alustas Eesti esimese täisteenus digimeedia agentuurina

2014

Võitsime esimest korda Äripäeva Turunduse TOPi

2018

Saavutasime 50% ekspordi osakaalu

2019

Asutasime Iiri tütarfirma

2021

Alustasid Lätis ja Leedus kohalikud MBD agentuurid

ÜKSKI SERTIFIKAAT EI ASENDA KOGEMUST, KUID ON HEA AJUGÜMNASTIKA.
Omame alati nii Google kui Facebooki kehtivaid digiturunduse sertifikaate.

Kirjuta meile, kui soovid rohkem infot ning me võtame Sinuga ühendust.

Võta ühendust

Märtsis rakendub Google’i Consent Mode’i uuendus: vastame korduma kippuvatele küsimustele

Mis see on?  6. märtsil rakendub Google EU User Consent Policy nõue ehk uueneb kodulehel küpsiste küsimise ja andmete ...

Digitegu 2023 grand prix’ case study: Travel Analytics kasutamine Google kampaaniates

Tänu innovaatilistele lahendustele suutsime kasvatada airBalticu tulu uutelt turgudelt 81 protsenti, mis on lennunduses ülikõrge kasv. Tulemus tõi kampaaniale ...

Digitegu 2023 võitja case study: airBalticu müügimahu priske kasv läbi affiliate kanali

Tänu affiliate kanalile suutsime kasvatada airBalticu müügitulu kampaaniaperioodil 478 protsenti. Tulemus tõi kampaaniale Aasta Digitegu 2023 võidu innovaatilise digiturunduse ...