MEIE TUGEVUS ON MEIE MEESKOND
MBDs töötab 105 väga head digispetsialisti, kes tegelevad süvitsi erinevate klientide ärieesmärkide saavutamisega läbi digimeedia võimaluste.
Meie põhirollid on:
- Digistrateegid
- Projektijuhid ja digiprojektide koordinaatorid
- Digimeedia planeerijad ja optimeerijad
- Analüütikud
- SEM ja SEO spetsialistid
- RTB ja programmatic buying spetsialistid
- Sotsiaalmeedia spetsialistid, sisuloojad ja disainerid
- Loovjuht ja videograaf
- Infuencer turunduse projektijuht
- CRO spetsialist
Erinevate valdkonnaspetsialistide olemasolu tähendab, et meil tegeleb ühe veebikampaaniaga 4-6 inimest – igaüks oma valdkonna asjatundja. See on oluline, kuna digimeedias ei ole enam rolli multitalentidele, kes kõike üksinda teevad. Sama inimene ei ole korraga hea Google Adsi spetsialist, sotsiaalmeedia sisulooja ning disainer, sekka veel RTB kampaania optimeerija.
Usume tugevustel põhinevat inimeste arendamist ja juhtimist – meie juures saad laiapõhjalise digitausta ja võimaluse spetsialiseeruda just sellele valdkonnale, mis sind kõige enam kõnetab.
MEDIABRANDS DIGITAL AJAJOON
2007
Sündis MBD eellane SEM agentuur Clickit
2012
MBD alustas Eesti esimese täisteenus digimeedia agentuurina
2014
Võitsime esimest korda Äripäeva Turunduse TOPi
2018
Saavutasime 50% ekspordi osakaalu
2019
Asutasime Iiri tütarfirma
2021
Alustasid Lätis ja Leedus kohalikud MBD agentuurid
ÜKSKI SERTIFIKAAT EI ASENDA KOGEMUST, KUID ON HEA AJUGÜMNASTIKA.
Omame alati nii Google kui Facebooki kehtivaid digiturunduse sertifikaate.
Kirjuta meile, kui soovid rohkem infot ning me võtame Sinuga ühendust.
Võta ühendustBlogi
Märtsis rakendub Google’i Consent Mode’i uuendus: vastame korduma kippuvatele küsimustele
Mis see on? 6. märtsil rakendub Google EU User Consent Policy nõue ehk uueneb kodulehel küpsiste küsimise ja andmete ...
Digitegu 2023 grand prix’ case study: Travel Analytics kasutamine Google kampaaniates
Tänu innovaatilistele lahendustele suutsime kasvatada airBalticu tulu uutelt turgudelt 81 protsenti, mis on lennunduses ülikõrge kasv. Tulemus tõi kampaaniale ...
Digitegu 2023 võitja case study: airBalticu müügimahu priske kasv läbi affiliate kanali
Tänu affiliate kanalile suutsime kasvatada airBalticu müügitulu kampaaniaperioodil 478 protsenti. Tulemus tõi kampaaniale Aasta Digitegu 2023 võidu innovaatilise digiturunduse ...