Märtsis rakendub Google’i Consent Mode’i uuendus: vastame korduma kippuvatele küsimustele

Mis see on?  6. märtsil rakendub Google EU User Consent Policy nõue ehk uueneb kodulehel küpsiste küsimise ja andmete ...

Digitegu 2023 grand prix’ case study: Travel Analytics kasutamine Google kampaaniates

Tänu innovaatilistele lahendustele suutsime kasvatada airBalticu tulu uutelt turgudelt 81 protsenti, mis on lennunduses ülikõrge kasv. Tulemus tõi kampaaniale ...

Digitegu 2023 võitja case study: airBalticu müügimahu priske kasv läbi affiliate kanali

Tänu affiliate kanalile suutsime kasvatada airBalticu müügitulu kampaaniaperioodil 478 protsenti. Tulemus tõi kampaaniale Aasta Digitegu 2023 võidu innovaatilise digiturunduse ...

Oleme IBU rahvusvaheline partner

Alates 2022/23 hooajast oleme Rahvusvahelise Laskesuusatamise Liidu (IBU)

Milliseid digiturunduse arenguid peaks ettevõtte juhtkond teadma ja arvestama?

Digiturunduses on praegu juhtumas rohkem kui eales varem – pidevalt muutuvad privaatsusnõuded, andmete kasutamine, uued platvormid ja võrgustikud, kõikvõimalikud ...

Uus LinkedIn algoritmi raport on avaldatud

 Järjekorras neljas algorimti raport paisati eetrisse 07.11.2022. Ettevõtetele ja isikutele, kelle jaoks LinkedIn on igapäevane suhtlus-ja ärikanal on selle ...

Digitegu 2022 case study: Kuidas airBalticu digikampaania tõi +442% müügi kasvu

Full-funnel digistrateegia ja reklaamilahenduste meisterlik kombinatsioon pani soomlased airBalticuga lendama. Edukas tulemus tõi Digitegu 2022 konkursil võidu müügikampaaniate kategoorias. ...

Digitegu 2022 case study: Puumarketi rekordilise tootlikkuse ja müügikäibega Google Ads kampaania

Väga tugevas konkurentsis ning ebastabiilses majandusolukorras saavutasime Puumarketi otsingukampaaniatega rekordilise tootlikkuse, vähenes kulu ning suurenes müügikäive. Edukas tulemus tõi ...

Google Search Console seadistamine

Google Search Console on võimas ja mis kõige tähtsam – tasuta SEO tööriist. Google Search Console aitab hinnata sinu ...

Uus teenus MBD portfellis: affiliate turundus

Affiliate turundus on Eestis veel võrdlemisi vähelevinud, kuid mujal maailmas tugevalt esindatud digitaalse turunduse kanal. Olenevalt valdkonnast võib affiliate ...

Kuidas olla edukas Läti ja Leedu turul?

Välisturgudele laienemise plaane tehes tee kõigepealt 3 analüüsi: konkurentsianalüüs, sihtrühma analüüs ja turu analüüs. Reeglina jaguneb sihtrühm 30/50/20, mis tähendab külm/soe/kuum. Loobu külmadest ...

Digitegu 2021 võit: SEO case study

SEO sisustrateegia Kampaania eesmärk oli murda Evocon Google’i esimesele lehele kliendi jaoks oluliste märksõnadega, nagu “OEE”, “machine monitoring”, “root ...

Digitegu 2021 case study: IT-spetsialistide värbamine LinkedIn kaudu

Olukord turul Heade spetsialistide leidmine lennunduses on pidev, keerukas ja ajamahukas protsess, eriti spetsiifiliste oskustega valdkonnas nagu IT, kus ...

Digitegu 2021 case study: liitreaalsuse kasutamine lennupiletite müümiseks

Liitreaalsuse kasutamine lennupiletite müümiseks tõi Mediabrands Digitalile konkursil Aasta Digitegu 2020 võidu mobiilsete rakenduste ja reklaami kategoorias. Olukord turul ...

Turunduse TOPi võidu intervjuu: Eesti digiturunduse tase on läbi aegade parim

Digiturundusagentuuridel on kiired ajad, digitaalse meedia osakaal pole kunagi olnud nii suur ja digiturunduse tase nii hea nagu praegu, ...

Mediabrands Digitali ja airBalticu koostöös sündis kolmas ametlik Facebooki edulugu

Saavutasime koostöös airBalticuga juba järjekorras kolmanda ametliku Facebooki eduloo, mis sel korral keskendub uudse AR-reklaamiformaadi abil müügitulemuste tõstmisele. Loe meie ...

Mõtteid, kuidas kriisi ajal digiturundusest maksimum võtta

Oleme turundajatena olukorras, kus me kunagi varem ei ole olnud. Senine elu- ja töökorraldus on pea peale pööratud ning ...

Google Automation Academy 2020

Jaanuari lõpus külastasid Mediabrandsi SEM tiimi liikmed Vilniuses toimunud üritust Google Automation Academy. Smart Bidding lahenduste teemadel võtsid sõna ...

Valmistumine 2020. aasta alguseks Facebookis

Et paremini valmis olla 2020. aasta alguseks, kutsus Facebook mõned nädalad tagasi Londonis kokku reisivaldkonna digiturunduse tipud, arutlemaks olulisemate ...

Kuidas turundada VKontaktes?

Novembri lõpunädalatel toimus Mediabrands Digitalil eksklusiivne kohtumine Vkontakte rahvusvahelise suuna esindajatega. Moskvast saabunud külalised tutvustasid meie agentuuri digispetsialistidele selle ...

Google EMEA Travel Summit 2019

EMEA Travel Summit on Google’i iga-aastane üritus, mida korraldatakse spetsiaalselt reisivaldkonnaga tegelevatele äridele, mis tegutsevad Euroopas, Lähis-Idas ja Aafrikas. ...

Academy 2019

26. septembril toimunud Academy 2019 üritusest annavad ülevaate meie meeskonna uusimad liikmed Erki, Evelina ja Margaret. Pilk digitulevikku on ...

Google Retail Academy Baltics 2019: kuidas kasvatada turundusinvesteeringute efektiivsust pühadeperioodil

Septembri lõpus toimus Vilniuses Google-i korraldatud koolitus Retail Academy Baltics 2019, milles pakuti praktilisi juhiseid, kuidas võtta maksimumi lähenevatest ...

Mediabrands Digitali tugevus on meeskond

Meie jaoks on viimased aasta aega väga tegus periood olnud. Selle aja sisse mahub kaks ametlikku Facebooki edulugu, Aasta ...

Facebook Cross Border Business 2019

20. septembril osales Mediabrands Digital Londonis Facebooki korraldatavas töötoas „Cross Border Business“, kuhu olid kutsutud suuremad ekspordiga tegelevad ettevõtted ...

2019. aasta 10 kõige jälgitavamat ettevõtte profiili LinkedInis

LinkedIn avaldas 2019 .a. augusti lõpus nimekirja enim jälgitavatest ettevõtetest. Ettevõtete nimekiri on mitmekesine, sisuloome käekiri erinev, aga mis ...

Mediabrands Digitali ja airBalticu koostöös sündis teine ametlik Facebooki edulugu

Ilmunud on uus ametlik Facebooki edulugu, järjekorras teine, koostöös airBalticu ja Mediabrands Digitaliga. Mediabrands Digitali juht Erki Heinsaar: “airBaltic ...

Mediabrands Digital avas Dublinis rahvusvahelistele turismisektori klientidele suunatud agentuuri

Eesti suurim digimeedia agentuur Mediabrands Digital avas Iirimaal Dublinis eraldiseisva agentuuri. Tegemist on rahvusvahelistele turismisektori klientidele spetsialiseerunud agentuuriga, mille ...

Adform IPG Global Summit 2019

Adformist, AI-st ja turundustrendidest. Kevadel kutsusid Adformi reklaamitarkvara esindajad oma Vilniuse kontorisse külla Euroopa IPG grupi agentuurid. Kahepäevasel üritusel ...

Uued suunad YouTube videoreklaamis

Mediabrands Digital on Google Premier partner ning maikuus saime kutse osaleda Inspire Action with YouTube koolitusel, mis sel korral ...

Google Product Kickoff, kevad 2019

Kevadisel Google’i Product Kickoff sündmusel olid fookuses tooteuuendused, beetad ja automatiseerimise võimalused, näiteks smart bidding ja smart creatives. Google ...

Digitrendid aastal 2019

Uuel aastal midagi uut ja maailma muutvat klientide jaoks ei tule. Muutused toimuvad pigem pikaajaliste trendide raames. Mobiil, sotsiaalmeedia, ...

Mediabrands Digital on Adform Premium Partner

Alates novembrist 2018 on Mediabrands Digital turunduse platvormi Adform ainuke Premium Partner Eestis. Spetsialistid meie programmatic-, performance– ja planeerimis-tiimidest ...

Digitegu 2018 võitjad on selgunud

Best Interneti konverentsil tunnustati aasta parimaid digitegusid. Kuidas meil läks? Mediabrands Digitiali 6-st finaali jõudnud tööst said tunnustuse 2. ...

Konrad Mägi 140

Konrad Mägi. Eesti kunstiajaloo olulisimal maalikunstnikul täitub täna 140. sünniaastapäev. Selleks tähtpäevaks valmis meie ja koostööpartneri abiga uus koduleht, ...

Digitegu 2018, Mediabrands Digitali finalistid

Digitegu 2018 finalistide hulgast leiab sel korral 6 finaaltööd 4 kategoorias Mediabrands Digitali ja partnerite sulest. Suur ja siiras ...

Mediabrands Digitali ja airBalticu koostöös sündis esimene ametlik Facebooki edulugu Baltikumis

Sel nädalal avaldas Facebook Baltikumi esimese eduloo, mis kajastab airBalticu tulemuste kasvatamist läbi uuenduslike reklaamivõimaluste. Mediabrands Digitali juht Erki ...

Planeeri jõulukampaaniad juba täna

Facebook koostöös Ipsos Marketingiga viisid 2017.a. läbi online uuringu 12 turul EMEA (Euroopa, Lähis-Ida ja Aafrika) regioonis. Nendest andmetest ...

Spotify – muusika ja reklaam käsikäes?

Mõni aeg tagasi külastas MBD kontorit Spotify esindaja Leo. Spotify on maailma suurim muusika striimimise keskkond, mis endiselt kasvatab ...

Mediabrands Digital taas edukaim digiagentuur Eestis

Äripäeva iga-aastase Turunduse TOPis oleme taaskord digiagentuuride kategoorias esimesed (Äripäev, Turunduse Top, 17.09.2018. Eriväljaanne). Äripäeva TOP on koostatud 2017. ...

Google Product Kickoff

MBD performance tiimil oli sel nädalal ainulaadne võimalus külastada Arhitektuurikatlas toimunud Google Product Kickoff sündmust. Seal tutvustati kõikvõimalikke tooteuuendusi, ...

New York Advertising Week ja Google Partners Summit

Käisime oktoobris USAs New York Advertising Week’il ja Google Partners Summit’il, siin mõned olulisemad märksõnad, mis fookuses olid:   ...

Mõtteid YouTube Insider konverentsilt

Sel sügisel toimus Google’i Euroopa peakontoris Dublinis esmakordselt YouTube Insider konverents, kus räägiti video tähtsusest ning võimalustest, kuidas brändid ...

Kokkuvõte Nordic Business Forumist

Korraldasime oma klientidele 3. oktoobril Nordic Business Forumist otseülekande. Et oleks mugavam ettekandeid jälgida, korraldasime selle kinos ja et ...

Kokkuvõte Google CEE agentuuride üritusest

Google korraldab kord aastas Kesk- ja Ida – Euroopa partneragentuuridele ürituse, kus räägitakse trendidest, uutest toodetest ja näidatakse edukaid ...

Display reklaamid Google’i võrgustikus ja libauudised

Käesoleva nädala meediaväljaannetes on kerkinud üles teema Eesti turundajate veebireklaamidest Google’i võrgustikus. Eriti teravalt ründab välismaise portaali veebilehtede kogumikku ...

Lühikokkuvõte Best internetilt

Novembri alguses toimus järjekordne internetiturunduse aastakonverents Best Internet, mille eesmärgiks oli luua sildu interneti- ja tavaturundajate vahel (sealhulgas traditsiooniliste ...

Vertikaal­formaadis video pole enam saatanast

Septembri keskel toimus Londonis juba üheksandat korda sotsiaalmeedia aasta suursündmus Social Media Week 2016. Siin on mõned mõtted, mida ...

Kuidas muuta bännerkampaaniad meeldejäävamaks?

2016a algul lõpetasid internetibrauserid flash-bännerite kuvamise, soovides asendust HTML5 lahenditega. Üleminek on nõudnud kohanemist või koguni tekitanud peavalu nii ...

Digitaalmeedia kiire areng on tekitanud nõudluse spetsialiseerunud agentuuride järele

Mida kujutab endast Mediabrands Digital? Oleme täisteenus-digimeedia agentuur. Meie teenuste skaala on lai: bännerkampaaniate planeerimine, otsimootoriturundus, sotsiaalmeedia...

Piilume Facebooki rahakotti

Turundajatena teame, et kommertssisu levitamise osas Facebookile Eestis head alternatiivi ei ole. Twitter, Instagram, Pinterest ja Google+ on kõik ...

Retargeting Facebookis

Retargeting ehk taassihtimine on efektiivne moodus kord Sinu kodulehel käinud külastaja sinna tagasi tuua ja oma infoga sobivale sihtrühmale ...

Tule meile müügijuhiks

Otsime oma meeskonda tublit müügispetsialisti, kelle ülesandeks on olemasolevatele ja uutele klientidele parimate digimeedialahenduste leidmine.

Tule meile partnersuhete juhiks!

Otsime oma meeskonda eksperti, kelle ülesandeks on leida lahendusi, kuidas toetada meie partneragentuuride klientide ärieesmärkide saavutamist digimeediakanalites ja koordineerida ...